Godadgang Logo

ARKIVERET INDHOLD

Indholdet er måske ikke længere relevant eller gældende!

Selvregistreringer på godadgang.dk

En selvregistrering er en registrering, der er lavet af en virksomhed selv eller af en bruger af et sted.

En selvregistrering offentliggøres på godadgang.dk efter accept fra den registrerede virksomhed. Den er beregnet til at give brugere af godadgang information om tilgængeligheden på et sted. Det er gratis at lave en selvregistrering.

For at lave en selvregistrering, skal du være oprettet som selvregistrant på godadgang.dk.

Opret dig som selvregistrant

For at oprette dig som selvregistrant, skal du først oprette dig som bruger på godadgang.dk.

Du opretter dig ved at bruge menupunktet opret bruger i venstremenuen. Når du opretter dig som bruger, skal du indtaste dit navn og din e-mail adresse. Vær opmærksom på, at du kun kan oprette en bruger på en e-mail adresse!

Når du er oprettet får du en e-mail med dine log ind-oplysninger sendt til den e-mail adresse, du har opgivet.

Når du bruger disse oplysninger til at logge på, vil du være i menupunktet "Min Godadgang". Her kan du oprette dig som selvregistrant.

Lav en selvregistrering

Når du er oprettet som selvregistrant og er logget på, kan du via menupunktet "Mine registreringer" lave selvregistreringer, ligesom du vil kunne finde de registreringer du allerede har lavet.

Før du laver en selvregistrering anbefaler vi, at du læser den vejledning vi har lavet. Du finder vejledningen her.

Ændre log ind

Når du er logget på godadgang.dk kan du ændre det tilsendte brugernavn samt adgangskoden. Det gør du i venstremenuen under menupunktet ”Min GodAdgang”.

 

Du kan ændre adgangskoden ved her at vælge det nederste menupunkt ”Skift adgangskode”. Du skal skrive din nye kode to gange og trykke på ”Send”. Så skifter du koden og vender tilbage til forsiden på menuen "Min GodAdgang".

 

For at ændre dit brugernavn skal du under ”Min GodAdgang” vælge det næstnederste menupunkt ”Rediger konto”. Her kan du både ændre brugernavn, e-mail adresse eller lignende.  Ret alle dine data efter behov, men vær opmærksom på, at de tre felter ”Brugernavn”, ”Navn” og ”Email”, der er markeret med en stjerne skal være udfyldt. Tryk på ”Send” og dine rettelser er foretaget.

 

Glemt log ind

Hvis du har glemt din adgangskode, kan du ved log ind vælge linket ”Glemt adgangskode”. Derefter skal du indtaste din e-mail adresse og trykke på send. Så får du en e-mail med brugernavn og adgangskode sendt til den e-mail adresse, du har anvendt til at oprettet dig som bruger med.

Ulla Kramer

Ring eller skriv til os, hvis du har en virksomhed eller en bygning, som skal God Adgang mærkes.

info@godadgang.dk - tel. 51 34 35 96